“Wat was jouw hoogtepunt binnen SVH de afgelopen jaren?”

Rebecca Brekelmans (Seniorenmakelaar):

“Sinds augustus 2016 werk ik bij SVH als seniorenmakelaar. Voordat ik bij SVH werkte had ik al een grote wens om hier te mogen werken. Als ik voor verschillende overleggen bij SVH kwam dacht ik hoe geweldig het zou zijn om hier te mogen werken. Nu werk ik al ruim vijf jaar met heel veel plezier in dit geweldige team. En er is werkelijk nooit een dag hetzelfde. Dat vind ik bijzonder. “

Jozefine Hoft (Directeur):

“Dat is moeilijk kiezen, want het waren er de afgelopen jaren velen. Ik heb een top drie van hoogtepunten gemaakt.

1. De gezamenlijke klantvisie en de daaruit voorkomende verbeterprojecten voor het woonruimteverdeelsysteem.

2. De ondertekening van het Tussenakkoord: waarmee we concrete afspraken hebben gemaakt over de beschikbaarheid van sociale huurwoningen in de regio. De afspraken zijn gemaakt tussen de corporaties, gemeenten, provincie en de huurdersorganisaties.

3. De kans die ik heb gekregen om als directeur van deze prachtige organisatie dagelijks te mogen werken met een team van fantastische, getalenteerde en gemotiveerde collega’s. Waarbij we ons samen met de corporaties inzetten om tijdig, goede en betaalbare woonruimte te realiseren voor iedereen die dat nodig heeft.”

Sander Colnot (Proces- en informatieanalist):

“Mijn werk is ondersteunend en dus niet heel zichtbaar voor onze klanten, de woningzoekenden. Als ik mijn werk goed doe, lopen processen goed en nemen we de juiste beslissingen op basis van betrouwbare data. Mijn persoonlijke hoogtepunt is ook niet zo zichtbaar: ik heb onze financiële rapportages omgebouwd, zodat we veel meer overzicht hebben op onze inkomsten en uitgaven. Daarnaast word ik steeds weer blij als ik iemand kan helpen met een heldere analyse of een overzichtelijke rapportage.”

Suzanne Mouthaan (Beleidsadviseur)

“Voor mij is het hoogtepunt bij SVH dat we een heel fijn team zijn om in te werken. Iedereen staat voor elkaar klaar en ik vind dat we elkaar echt versterken. Samen hebben we wel meerdere hoogtepunten gehad. Voor mij was dat bijvoorbeeld de succesvolle pilot van de digitale inkomenstoets, maar ook ‘gewoon’ het warme onderlinge contact dat we met elkaar en corporaties hebben.”

Sjevon Amatdolah (Supervisor KCC en assistent seniorenmakelaar):

“Mijn hoogtepunt was het moment dat ik samen met Romaana supervisor werd van het KCC Woonnet Haaglanden. Na drie jaar was ik toe aan een nieuwe uitdaging in mijn werk. De oprichting van een regionaal klantcontact center, de verantwoordelijkheid om een leuk en goed team te creëren en het aansturen van een team is zeker een uitdaging. Het was en is nog steeds een unieke en leerzame ervaring waar ik SVH heel dankbaar voor ben.”

Karin Bösecke (Officemanager):

“Ik werk sinds 2020 bij SVH en heb al veel leuke dingen meegemaakt afgelopen twee jaar. Mijn hoogtepunt is het organiseren van het SVH-congres in juni 2021. Het was voor ons nieuw om dit geheel online te doen en we hebben het binnen korte tijd moeten organiseren. Door goede samenwerking en afstemming is het ons gelukt een nuttig en interessant congres met hele leuke sprekers te organiseren. Veel mensen hebben het live gevolgd en er is een inspirerende praatplaat van het congres gemaakt.”

Paul Zwart (supportdesk/ICT adviseur):

“Sinds januari 2021 beman ik de Servicedesk Corporaties. Ik probeer alle vragen en problemen die de corporatiemedewerkers hebben te stroomlijnen en heb nauwe banden met de leverancier van het woonruimteverdeelsysteem, ZIG. We hebben de afgelopen periode al best veel verbeterd en er gaan nog meer aanpassingen komen maar waar ik de meeste energie van heb gekregen is de introductie van de digitale doorlopende machtiging voor woningzoekenden. Zij hebben nu geen omkijken meer naar het continueren van hun inschrijving. En het is nog goedkoper ook!”

Marcia Otten (Klantadviseur):

“Eind 2012 zijn wij overgegaan naar een nieuw automatiseringssysteem (WBS) om de woningzoekenden beter van dienst te kunnen zijn en de woonruimteverdeling te optimaliseren.
Dit was qua tijd en inzet een enorm project dat wij met toen nog slechts 5 medewerkers voor elkaar kregen. Uiteraard met de inzet van ZIG Websoftware. Vanaf die tijd hebben wij de woonruimteverdeling steeds meer geoptimaliseerd en blijven wij dit ook doen.”

Romaana Ozir (Supervisor KCC / communicatiemedewerker):

“In 2020 is er een KCC opgericht waarvan Sjevon en ik supervisor werden. Het was erg interessant en leerzaam om betrokken te zijn bij de oprichting van een KCC. Ook was het heel leuk om een team te ontwikkelen, hen op te leiden en te zien hoe zij de afgelopen tijd zijn gegroeid. Vanaf de start is het KCC niet meer weg te denken en dat heeft erin geresulteerd dat het KCC nu een vast onderdeel is van SVH. Daar ben ik erg trots op!”

Koen van der Most (Analist Strategie en Beleid)

“Als ik terugkijk op de afgelopen jaren ben ik enorm trots op de SVH Vastgoedatlas, een online overzicht met daarin het vastgoed van alle corporaties in de regio. Deze applicatie hebben we zo’n drie jaar geleden ontwikkeld en dat is voor mij echt een mooi voorbeeld van samenwerking. Alleen krijg je dit als corporatie niet voor elkaar, en nu kun je bijvoorbeeld zien of er in een buurt complexen van meerdere corporaties staan die in aanmerking komen om van het gas af te gaan. Zo kun je echt samen kansen pakken rondom de energietransitie.”

Aiman el Gharabawy (Adviseur Innovatie & Automatisering)

“Elke dag bij SVH is een hoogtepunt. Ik vind het heel bijzonder hoe hecht het team is, we willen echt met z’n allen de top bereiken en zetten ons daar gezamenlijk voor in. Zelfs toen we in coronatijd allemaal thuiswerkten is dat gevoel overeind gebleven. Ik werk nu zeven jaar bij SVH en er is geen dag geweest dat ik geen zin had om naar kantoor te gaan.”

Vorige
Vorige

Anne Koning en Mohamed Baba in gesprek over de SVH

Volgende
Volgende

Meer doorstroming dankzij seniorenmakelaars